måndag 20 september 2010

Fråga mig!

Först vill jag säga till alla som försökt följa mitt projekt, stort tack för ert tålamod! Jag insåg just att det snart gått en månad av mitt försök, vilket är ett bra tillfälle att ge sig på att skriva en första utvärdering!
Det första jag kommer att tänka på är att jag har gått runt och tänkt på betydligt mer under denna månad än vad jag har tagit mig tid att skriva om, och det är kanske lite tråkigt.
Men hur har projektet gått?

Jag tänkte att ni, som läser/har läst och tänkt ska få ställa frågorna! För mina tankar är inte så intressanta, när de är fastkörda på hur mitt liv ser ut, hur jag tänker, mitt perspektiv hela tiden.
Så om jag utvärderar mitt experiment, med era frågor - det borde bli rättvist? :)

Ställ era frågor! Vad vill ni ha svar på när jag berättar hur det har gått?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar